نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بررسی 2 هدف اصلی یوونتوس برای تابستان ! سخت تر از همیشه

بررسی 2 هدف اصلی یوونتوس برای تابستان ! سخت تر از همیشه

برنامه های تیم یوونتوس برای نقل و انتقالات تابستانی بسیار گسترده می باشد و مدیران تیم ایتالیایی قول داده اند که خریدهای هدفمندی را برای تیم خود انجام دهند.

 

بر اساس اعلام رسانه های ایتالیایی، مارکو وراتی و تولسیو دو بازیکنی هستند که در صدر لیست خرید یووه قرار دارند ولی بانوی پیر می داند که کار فوق العاده سختی برای خرید این دو بازیکن در اختیار دارد.

 

کوریره در این باره نوشت:

 

یوونتوس دو هدف بزرگ در بازار تابستان دارد اما این دو بازیکن مشتری های زیادی را به دنبال خود می بینند و سران یووه باید سیاست جدیدی را برای خرید این دو بازیکن در نظر بگیرند.

 

وراتی:

 

سران چینی تیم اینتر نام وراتی را در صدر لیست خرید خود قرار داده اند و حاضر به پرداخت هر رقمی برای خرید این بازیکن هستند و همین موضوع کار را برای یوونتوسی ها سخت خواهد کرد. اینتر تصمیم دارد دستمزدی فوق العاده را به این بازیکن پیشنهاد بدهد ولی یووه چیزی در حدود 7 تا 9 میلیون یورو برای این بازیکن در نظر گرفته است.

 

تولیسو:

 

ستاره ی میانی تیم لیون یکی از بازیکنانی است که همین الان بیش از 7 باشگاه ثروتمند اروپایی به دنبال او هستند و یووه نیز یکی از همین تیم هاست و مدیران یووه تصمیم دارند خیلی زود مذاکرات ابتدایی را با تیم لیون و مدیر برنامه های این بازیکن آغاز کنند تا بتوانند زود تر از رقبا به نتیجه برسند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: